AZAD QARADƏRƏLİ QADINI POEZİYA
AZAD QARADƏRƏLİ
QADINI POEZİYA
(Xanım şair Elnaz Eyvazın bir
şeirin oxusundan tökülənlər)
Mən poeziyada qadını baxış, qadını
duyum, qadını nəfəs tərəfdarıyam. Qadın şairin (yazmışam, yenə təkrar edirəm, mən
şairə sözünü işlətməyin tərəfdarı deyiləm – dilimizdə və bütün türk
dillərində cins kateqoriyası yoxdur, amma bu o demək deyil ki, qadınla kişi
arasında sərhəd olmamalıdır, bu cizgi var və bunu əsla keçmək olmaz, həyatda
da, şeirdə də) yazdığı şeiri müəllifini tanımadan təyin etmək mümkün olmalıdır.
Qadının geyimi, siması, bədəni, hüsnü, ruhu fərqli olduğu kimi şeiri də fərqli
olmalıdır. Mən bu fərqi Məhsəti Gəncəvidə də duymuşam, Anna Axmatovada da,
Sevinc Elsevərdə də, Bahar Zamanında da... elə bu sətirləri mənə yazdıran sevdiyim xanım şair Elnaz Eyvazda da...
Elnaz xanım haqqında bir neçə dəfə
yazmışam. Bir esse və bir neçə yarımesse. Bu da olsun
onlardan biri...
Elnaz
xanım son zamanlaradək çox az yazırdı və mənə məlum olmayan səbəblərdən
internetdə də az görünürdü. Hətta əlimdə olan kitabından sonra (təxminən on il
qabaq çıxmışdı) yeni kitabı da yoxdu, zənnimcə. “Sevdiyim xanım şair” ifadəsini
gəlişigözəl deyim kimi yazmadım ki. Bizlər bir gözəl misradan qidalanıban
aylarla həzz duyğumuzu təmin etmiş olanlardanıq. Bizim sevgimiz də sözdən
yoğrulub. “Renessans həsrəti -3” kitabımın son səhifələrini bəzəyən bu misralar
kimi:
Burdan
kim keçib görəsən
ətrinin
qoxusu qalıb...
Allah,
allah! Sözə bax, gözəlliyə bax, təravətə bax, ətrə bax... Öləndə də belə söz
üstündə öləsən...
Elnaz
Eyvazın illər əvvəl yazdığı bir misra məni onun şeiriyyətinin əsiri etmişdi:
Səni
elə sevərəm
Qalmazsan
heç kimə!
Pəh!
Sevəndə də belə sevəsən! Vallah sözün belə ucuzlaşdığı məqamda Elnaz kimi bir
şair xanımla eyni havanı paylaşmaq da xoşbəxtlikdir...
...Dedim
axı, Elnazın son zamanlaradək...
Şükür,
çox şükür ki, xanım şair sanki oxucusunun, oxucularının onun az yazmasından
narahat olduğunu duyuban, fəallaşdı. Bir-birindən gözəl şeirlər paylaşmağa
başladı. Elə lap bu gün (11.08.2022) oxuduğum bir şeiri dizimi qatlayıb bu
esseni yazmağıma vəsilə oldu.
Sən məni dünyaya gətirməmisən,
Sən
atam deyilsən, anam deyilsən.
Ölsəm,
bir ömürlük yasıma batıb,
Dalımca bir ömür yanan deyilsən,
bəs
niyə mən Səni sevdim, ay Adam?!
Əllərim
həsrətdən girib qoynuma,
utanır
gözümün yaşın silməyə.
Mən Sənə
gəlməyə min yol tapardım,
Sən
min bir bəhanə mənə gəlməyə...
Bəs
niyə mən Səni sevdim, ay Adam?!
Gözümdə
yuxusan, sirrim-sözümsən,
əhdimdir,
andımdır dilimdə adın.
Mən Sənin
nəyinəm, kiminəm axı?!
Ölsəm
də adım var: özgə, yad Qadın...
Bəs
niyə mən Səni sevdim, ay Adam?
Qadını poeziya... Bu şeirdən iliyinəcən sevən, sevdiyinə sanki “peşman”
olan, amma o peşmanlıqdan həzz alıban bu gözəl sənət əsərini yaradan bir şairin
– qadın şairin çırpıntıları boylanır – “Mən sənin nəyinəm, kiminəm axı?!”
Elanz
bu şeirdə qadını duyğularını nəinki gizlətməyib (“qadın sevirəm deməz” kimi
arxaik təsəvvürün üstünə gedibən), sanki qıyya çəkərək öz eşqinin paklığını, əbədiliyini
və bir az da dayaqsızlığını əzabın poetik dili ilə “oxuyur”:
Ölsəm də
adım var: özgə, yad Qadın...
Bəs niyə
mən Səni sevdim, ay Adam?
Elnaz
xanım! Sizin poeziyaya bu dəfəki dönüşünüz daha möhtəşəmdir! Poeziyamızı qadını
nəfəsdən, qadını sevgidən və qadını şeirdən məhrum etməyin. Yeni kitabınızı,
yeni şeirlərinizi həsrətlə gözləyənlər var...
11.08.2022
Yorumlar
Yorum Gönder